Tworzenie szablonów aukcji na Allegro dla pierwszych klientów szukających swojej drogi w e-commerce
Początki 4PIXEL to w zasadzie pierwsze kroki na drodze do osobistego rozwoju zawodowego właściciela agencji, Arkadiusza Głębockiego. W wieku 18 lat rozpoczął tworzenie szablonów sprzedażowych do aukcji na Allegro, co było wówczas jedną ze strategii przyciągania nowych klientów w raczkującym w Polsce sektorze e-commerce. Już na tym etapie rodziła się idea 4PIXEL, która z czasem ewoluowała - tak jak i rozwijał się zakres świadczonych usług.
Budowanie pierwszych stron internetowych oraz witryn e-sklepów w początkach rozwoju handlu online w Polsce.
Przygoda z Allegro i przekonanie do siebie wielu firm sprzedających w tym popularnym serwisie aukcyjnym, a dziś potentacie na rynku e-commerce przerodziła się w pełnowymiarowe świadczenie bardziej zaawansowanych i zaangażowanych usług. Szablony do aukcji ewoluowały w autorskie tworzenie stron WWW i witryn powstających w Polsce e-sklepów. Kwestią czasu było wówczas dalsze poszerzenie portfolio usług i zwrot w kierunku bardziej kompleksowych, globalnych w skali handlu internetowego rozwiązań.
Projektowanie pierwszych e-sklepów na oprogramowaniu PrestaShop.
Możliwości oferowane przez oprogramowanie PrestaShop pozwoliły zawiązującej się agencji na wykonanie kolejnego kroku w rozwoju. To przeskok z tworzenia autorskich stron internetowych do opracowywania dostosowanych do potrzeb klientów kompleksowych platform sprzedażowych, bazujących na tym jakże dzisiaj popularnym, w pełni skalowalnym i wdzięcznym w konfiguracji oprogramowaniu. Pełne oparcie dalszych działań na PrestaShop ufundowało ideę stojącą za 4PIXEL - misję tworzenia kompleksowych rozwiązań dla e-commerce.
Rozbudowa 4PIXEL o specjalistów z zakresu programowania, projektowania graficznego oraz UX i SEO.
Bazując na możliwościach oferowanych przez PrestaShop oczywistą stała się rozbudowy zespołu projektowego o specjalistów wspomagających proces tworzenia konkurencyjnych, a przy tym nowoczesnych i skutecznych sklepów internetowych. Na tym etapie rozwoju 4PIXEL zaangażowało się w budowanie kadr odpowiadających za realizację wszelkich potrzeb naszych klientów: programistów, grafików, specjalistów odpowiedzialnych za projektowanie wdzięcznego, intuicyjnego interfejsu użytkownika.
Stworzenie agencji kompleksowo wspierającej e-commerce, od projektowania wyglądu i funkcjonalności e-sklepów, przez wsparcie programistyczne, contentowe i graficzne, po opiekę marketingową (SEO, Google Ads).
Obecna struktura 4PIXEL jest bezpośrednią konsekwencją zwrotu w kierunku tworzenia sklepów internetowych „szytych na miarę”, doskonale dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Dziś w prace nad naszymi sklepami zaangażowani są nie tylko programiści i graficy, ale także specjaliści od content marketingu i marketingu online (SEO, Google Ads), a także eksperci UX projektujący atrakcyjne wizualnie i wygodne w obsłudze interfejsy naszych sklepów. 4PIXEL tworzy sklepy, pomaga klientom w rozpoznaniu ich potrzeb, dba o marketing w internecie oraz zapewnia pełny support, całkowite wsparcie na każdym etapie działalności i rozwoju biznesów naszych klientów.
O klasie firmy świadczy ogromna wiedza o obszarze swojego działania. Podczas współpracy z
przyjemnością można przekonać się, że personel przedsiębiorstwa to profesjonaliści.
Rzetelność firmy jest bez zarzutu. Dzięki temu każdy klient przedsiębiorstwa może liczyć na bardzo
wysokie standardy współpracy.
Po wielu ciężkich doświadczeniach z partnerami wyróżnionymi przez PrestaShop trafiliśmy do Pana Arkadiusza. W pełni polecam współpracę z Panem Arkadiuszem. Fachowa pomoc i doradztwo.
Z firmą 4 Pixel i Panem Arkadiuszem Głębockim współpracujemy już wiele lat. Szukaliśmy firmy która zrealizuje stronę www oraz sklep w oparciu o jeden system. Założenie było takie aby wyodrębnić stronę www, aby wyglądała jak klasyczna strona www ale była stworzona na Prestashop. Dodatkowym utrudnieniem jest to że potrzebowaliśmy Multistore, ponieważ istotną częścią naszego biznesu jest sprzedaż zagraniczna.
Tworzenie sklepu internetowego we współpracy z 4Pixel to nie była zwykła komercyjna wymiana handlowa. Był to proces oparty o rzadko spotykaną relację, w której twórcy zapewniali nie tylko otwartość i zrozumienie potrzeb klienta, ale także nie obawiali się przedstawienia własnej wizji projektu.