Tworząc nową wersję internetowego sklepu marki DONNA, zadbaliśmy o to, by była to nowoczesna witryna, zaprojektowana z myślą o tym, by klient końcowy mógł korzystać z niej w przyjemny sposób: co gwarantuje intuicyjny interfejs opracowany w zgodzie z UX-owymi standardami. Nowa wersja witryny bazuje na najnowszej wersji oprogramowania PrestaShop, które zachowało wszelkie dane przechowywane na poprzedniej iteracji strony. Szata graficzna sklepu została zaprojektowana od podstaw z uwzględnieniem specyfiki branży oraz identyfikacji wizualnej marki DONNA. Rzecz jasna jest to strona w pełni skalowalna, doskonale dopasowująca się do specyfiki urządzeń mobilnych oraz przeglądarek internetowych na komputerach klasy PC. Dedykowany projekt graficzny oraz aktualizacja oprogramowania szły w naszych pracach w parze z przygotowaniem serwera w taki sposób, by ten zapewnił najlepszą możliwą wydajność dla witryny oraz doskonałą stabilność działania.