Chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu PrestaShop w Internecie?

Wybierz skuteczne pozycjonowanie PrestaShop w wyszukiwarce!

Zwiększ pozycje Twojego sklepu internetowego PrestaShop w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie PrestaShop

Na platformie PrestaShop pracujemy od lat, znamy ją doskonale i potrafimy wypromować każdy sklep, który na niej bazuje. W zakresie pozycjonowania sklepu opieramy się z jednej strony na doświadczeniu naszych specjalistów, a z drugiej na progresywnych i skalowalnych strategiach. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce Google? Chcesz, by Twój sklep na PrestaShop nie tylko konkurował z największymi, ale systematycznie rozwijał się i zdobywał uznanie klientów? Witaj w 4PIXEL i wiedz, że dobrze trafiłeś! Pozycjonowanie PrestaShop to dla nas przyjemność!

Kilka pierwszych kroków do pozycjonowania PrestaShop
  • 1. Analiza biznesowa klienta
    • Twoje cele biznesowe są dla nas najważniejsze, ale żeby zaproponować Ci skuteczne działania musimy dokonać dokładnej analizy Twojej sytuacji biznesowej. Pomoże nam ona w takim zaplanowaniu kolejnych realizacji, by zintensyfikować rozwój Twojego sklepu na PrestaShop, a Twojemu biznesowi nadać nowej dynamiki.
  • 2. Analiza sklepu internetowego
    • Chcąc, by Google polubiło Twój sklep musimy wprowadzić w nim określone zmiany i dobrze wypromować go w sieci. To zaś wymaga tego, byśmy doskonale poznali Twoją stronę, znali wszystkie jej mocne i słabe strony, a nawet to, czy jakiś zabłąkany opis kategorii nie odstaje jakością od pozostałych. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy Twoja strona nie będzie miała dla nas tajemnic, co będzie jednym z gwarantów naszej skuteczności.
  • 3. Analiza konkurencji
    • Żeby działać skutecznie musimy wiedzieć, jak wyglada Twoja rynkowa konkurencja i to nie tylko ta, która również opiera swoje sklepy na platformie PrestaShop. Sprawdzimy więc dokładnie Twoją branżę, wytypujemy jej liderów i podejmiemy działania, które w określonej perspektywie pozwolą Ci ich wyprzedzić.
  • 4. Przygotowanie audytu SEO
    • Audyt SEO będzie kluczowy dla dalszych działań technicznych oraz contentowych i to od niego rozpoczniemy naszą faktyczną współpracę. Jak będzie to wyglądało? Zdzwonimy się, a po kilku kurtuazyjnych słowach, czyli tzw. small talku, nasz specjalista pokaże Ci ekran swojego monitora, a na nim wyświetloną Twoją stronę WWW. Następnie przeprowadzi Cię po Twojej własnej stronie i wskaże elementy do poprawy, usunięcia i dodania oraz podkreśli, co poszczególne działania wniosą do Twojego biznesu.
  • 5. Optymalizacja SEO
    • Optymalizacja sklepu jest niezwykle istotna dla jego finalnego sukcesu. Wszak nie chcemy, by techniczne problemy stawały Twoim klientom na drodze do finalizowania transakcji. Nie chodzi nam tu wyłącznie o np. dobry rozkład adresów URL, gdyż jej pozycja w wyszukiwarce będzie uzależniona od wielu innych, bardziej zawoalowanych czynników. Czyli, gwoli ścisłości, chodzi nam o to, że wdrożona optymalizacja SEO pozwoli nie tylko usprawnić działanie Twojego sklepu na PrestaShop, ale uczyni jego pozycjonowanie po prostu bardziej skutecznym.
  • 6. Wdrożenie analityki
    • W pracy nad pozycjonowaniem Twojego sklepu na PrestaShop wykorzystamy zaawansowane narzędzia SEO, wśród których znajdzie się rzecz jasna Google Analytics, ale nie będzie to jedyne narzędzie w rękach naszych specjalistów. Rzecz jasna wdrożymy na Twoim sklepie odpowiednią analitykę ruchu oraz sprzedaży i innych czynników, która nam pomoże w realizowaniu strategii i budowaniu pozycji Twojej strony w wyszukiwarce, a Tobie da lepszy ogląd na jej kondycję na tle konkurencji.
Skuteczne działania SEO

Zobacz co dla Ciebie zrobimy

Analiza celów biznesowych

Zapoznamy się z Twoimi biznesowymi celami i na ich podstawie przygotujemy dla Ciebie strategię pozycjonowania. Wiedząc czego oczekujesz od swojego sklepu, do kogo adresujesz swoją ofertę i jak się ona przedstawia będziemy w stanie nie tylko dobrać odpowiednie słowa kluczowe do naszych działań contentowych, od pojedynczego opisu kategorii, po publikowanie artykułów w mediach, ale również rozpocząć skuteczne pozycjonowanie Twojej strony. Znając Twój biznes, jego mocne i słabe strony oraz Twoje oczekiwania, pomożemy Ci go rozwinąć w stopniu, o którym Twoja konkurencja może jedynie pomarzyć.

Wykonanie audytu SEO

Według nas właściwe pozycjonowanie sklepu internetowego musi poprzedzić gruntowy, wielopoziomowy audyt SEO. Wskaże nam on ewentualne błędy na stronie oraz da obraz potencjału rozwojowego e-sklepu. Dzięki temu będziemy wiedzieli, jak zoptymalizować oprogramowanie PrestaShop, by Twój biznes e-commerce działał idealnie oraz jakie działania on-site i off-site wdrożyć, by jego pozycjonowanie było skuteczne i trafiało do Twoich potencjalnych klientów. Audyt SEO możesz postrzegać jako pierwszy faktyczny krok na drodze do dobrego pozycjonowania.

Przygotowanie wytycznych optymalizacyjnych

Dobry sklep internetowy to sprawna technicznie witryna, łatwa w nawigowaniu i zachęcająca do zakupu. Nie ma w końcu nic gorszego niż świetna oferta, doskonałe działania promocyjne, ale kulejącą sprzedaż, którą dobijają problemy techniczne. Dlatego właśnie Twój opiekun SEO wspólnie z szefem Działu przygotują dokładne wytyczne optymalizacyjne, które po wdrożeniu sprawią, że roboty Google i klienci nie będą mieli problemów z działaniem Twojego sklepu PrestaShop.

Wdrożenie optymalizacji SEO

Niektórzy mówią, że pozycjonowanie strony internetowej zaczyna się od wdrożenia optymalizacji. Jest to duże uproszczenie, ale niepozbawione prawdy. Strona internetowa, która ma przyjazne adresy URL, trafne meta description, dobrze poukładane nagłówki H1 na poszczególnych podstronach, czy uporządkowane linki wewnętrzne to strona, która będzie wysoko w wynikach wyszukiwania - jeśli oczywiście uruchomione zostaną na niej skuteczne, a zatem przemyślane działania pozycjonerskie. Innymi słowy, optymalizacja Twojego sklepu PrestaShop otworzy nam drzwi do dalszych czynności, a Tobie do rynkowego sukcesu.

Przygotowanie Contentu

Skuteczne pozycjonowanie w sektorze e-commerce wymaga nie tylko skalowalnej i przemyślanej strategii i wzorcowej optymalizacji technicznej, ale również wysokiej jakości contentu. To treści sczytują roboty Google, by umieścić daną stronę wysoko w wynikach wyszukiwarki, i to treści sprawiają, że potencjalny klient zostaje przekonany do zakupu i staje się faktycznym klientem. A dobre treści to coś więcej niż tylko teksty z trafnym doborem słów kluczowych. Content dla Twojego sklepu PrestaShop przygotuje nasz zespół copywriterów, który uwzględni z nich wytyczne SEO i marketingowe zacięcie naszego Content Managera. Wszystko po to, by Twój sklep przekonywał jakością zarówno produktów, jak i ich opisów.

Analiza skuteczności

W 4PIXEL niczego nie zostawiamy przypadkowi! Nasze działania cechuje skuteczność (z czego jesteśmy dumni!) oraz transparentność, dlatego nie tylko będziemy starali się realizować dla Ciebie gruntownie zaplanowane działania oparte o ukutą wcześniej strategię SEO, ale będziemy dla Ciebie prowadzić pozycjonowanie sklepu, które stale poddawane będzie naszej wewnętrznej kontroli. Nasze działania z zakresu promocji sklepów internetowych cechują się pełną skalowalnością, co umożliwia nam reagowanie na rynkowe trendy oraz działania konkurencji i takie dopasowywanie naszych realizacji, by Twój sklep internetowy systematycznie piął się w górę listy wyszukiwarki Google. Innymi słowy, w oparciu o profesjonalne narzędzia pomagające nam w pozycjonowaniu sklepów bazujących na PrestaShop, będziemy prowadzili stałą analitykę skuteczności - by Twój sklep był niedościgniony pod kątem SEO.
Pozycjonowanie sklepów internetowych PrestaShop

Jak wygląda pozycjonowanie PrestaShop w naszym wykonaniu?

01
Rozmowa z klientem
Bez rozmowy i współpracy nie ma sukcesu w sektorze e-commerce. Podczas wstępnej rozmowy poznamy Twoje potrzeby i cele, które stawiasz przed swoim biznesem. Im lepiej je zaś zrozumiemy, tym skuteczniej będziemy je dla Ciebie realizować.
02
Przygotowanie wytycznych
Nie działamy intuicyjnie (choć intuicji nam nie brakuje), ale zawsze planujemy kolejny krok na drodze do pozycjonowania każdego sklepu PrestaShop. Nie inaczej będzie w przypadku Twojego e-sklepu. W pierwszej kolejności więc opracujemy wytyczne pod optymalizację, działania off-site i on-site oraz przygotowywany content, co też nie skończy się jedynie na doborze najważniejszych słów kluczowych.
03
Wdrożenie optymalizacji
Po odpowiednio zoptymalizowaniu Twojego sklepu internetowego zaczniemy pracować nad treściami, profilem linków etc. Innymi słowy, dopiero kiedy Twoja strona będzie idealna technicznie, zaczniemy pracować nad nią pod kątem SEO.
04
Analiza skuteczności działań
Podczas naszej współpracy będziemy cyklicznie sprawdzali skuteczność naszej strategii i realizowanych działań. W pozycjonowaniu sklepów internetowych opartych na PrestaShop liczy się skrupulatność i elastyczność, dlatego ciągła autokontrola pozwala nam reagować i działać tak, by Twój sklep był zawsze krok przed konkurencją.
05
Raportowanie
Wybierając 4PIXEL nie musisz obawiać się zaistnienia sytuacji, w której nie wiesz, co dzieje się z Twoim sklepem pod kątem technicznym. Będziemy przedstawiali Ci raporty z kolejnych okresów naszej aktywności, dzięki czemu będziesz mógł trzymać rękę na pulsie. Poza tym, będziemy zawsze w stałym kontakcie, bo sukces to wypadkowa dobrej współpracy.
Nasza skuteczność?

Case study sklepu SOFT360 na systemie Prestashop

Zobacz, co już osiągnęliśmy!

Kilka e-sklepów z naszego portfolio

Wyślij zapytanie i umów się na

Konsultację SEO

    zadzwoń
    +48 510 289 636
    pracujemy
    Od 8-16 w dni robocze