Pracę nad Twoim e-sklepem zaczynamy od analizy Twojego pomysłu, oczekiwań, możliwości oraz sytuacji biznesowej.
W zakres dokładnej ewaluacji wchodzi analiza Twojej branży oraz kondycji i działań konkurencji, a także przygotowanie wstępnego zarysu strategii działania, dotyczącej zarówno technicznych aspektów strony Twojego e-sklepu, jak i tego, jak będziemy pracowali nad budowaniem jego popularności i świadomości wśród klientów. Podczas analizy niejako uczymy się Twojej branży, co będzie przydatne na etapie prac projektowych oraz niezbędne podczas ewentualnych działań marketingowych. Wiedza z tego etapu pozwala nam nie tylko idealnie dopasować sklep do odbiorcy końcowego, ale i skutecznie budować Twoją marketingową przewagę nad konkurencją.
Kiedy już gruntownie przeanalizujemy Twoją branżę oraz pozycję biznesową, zajmiemy się projektowaniem witryny e-sklepu.
W zależności od wybranego modelu działania, oprzemy prace graficzne na dokładnych makietach przygotowanych przez specjalistę ds. UX - w przypadku dedykowanego projektu graficznego, lub odpowiednio zoptymalizujemy gotowy motyw graficzny - w przypadku sklepu budowanego na gotowym schemacie. Dlaczego tak dużą wagę przykładamy do kwestii doświadczeń użytkowników korzystających z Twojej strony? Cóż, dobry UX wymiernie wpływa na pozytywny odbiór witryny oraz zwiększa konwersję. Właściwe ułożenie elementów na stronie sklepu i wygodne nawigowanie to funkcjonalne podstawy, na bazie których opracujemy graficzną identyfikację Twojej strony. Co ważne, podczas prac projektowych dopuszczamy 2 sesje poprawkowe, pozwalające na dopasowanie sklepu do Twoich oczekiwań i uwzględnienie ważnych dla Ciebie elementów. Działamy w modelu zdalnym, ale zdajemy sobie sprawę, że w przypadku niektórych realizacji nie zawsze jesteśmy w stanie przedstawić poszczególne elementy projektu na odległość, dlatego jeśli zachodzi taka konieczność, przyjeżdżamy do klienta, gdzie konsultujemy prace nad witryną, planujemy kolejne działania oraz pokazujemy na żywo efektyw wykonanych już prac. Po akceptacji projektu przechodzimy zaś sprawnie do etapu wdrażania.
Na etapie wdrożeniowym przedstawimy Ci projekt, który będzie nie tylko atrakcyjny wizualnie i estetycznie dopieszczony, dostosowany do oczekiwań Twoich klientów końcowych oraz specyfiki Twojej branży, ale
i zoptymalizowany pod kątem UX.
Innymi słowy, projekt będzie kompletną stroną wymagającą jedynie finalnego wdrożenia oraz technicznej optymalizacji. Twoją rolą na tym etapie procesu tworzenia strony będzie zaopiniowanie projektu i ewentualne wskazanie poprawek. Po finalnej akceptacji wyglądu i funkcjonalności tworzonego e-sklepu wybieramy odpowiedni moment na jego publikację i uruchomienie. Co ważne, zawsze przed uruchomieniem sklepu prowadzimy dokładne testy jakościowe, upewniamy się, że pod kątem optymalizacyjnym witryna jest doskonale spasowana. Jeśli proces uznajemy za zakończony, a stronę za w pełni sprawną - zaczyna ona swoje życie online. Rzecz jasna, kiedy witryna jest już w pełni operacyjna zapewniamy jej bezpłatną opiekę techniczną i wsparcie dla sprzedaży - w zgodzie z naszą misją dostarczania kompleksowych rozwiązań.
Nad strategią marketingową dla Twojego sklepu myślimy na długo przed wdrożeniem operacyjnej wersji i publikacją strony w Internecie.
Kluczowe na tym etapie jest dla nas poznanie Twoich potrzeb, oczekiwań
i wymagań klientów oraz specyfiki branży oraz kondycji Twojej bezpośredniej konkurencji. Analizując powyższe zmienne jesteśmy w stanie dopasować dla Twojego e-sklepu działania marketingowe, które zapewnią Ci ruch na stronie oraz będą pozytywnie wpływały na konwersję, a także budowały Twoją markę w sieci.
Twój nowy, efektywny i funkcjonalny sklep internetowy otrzyma od nas support najczystszej próby. Nasze wsparcie zagwarantuje stabilność działania e-sklepu oraz możliwości rozwoju Twojego biznesu.
W 4PIXEL kierujemy się zawsze dobrem naszych klientów i opiekujemy każdym z opracowanych przez nas, uszytych na miarę e-sklepów. Współpracując z nami, otrzymasz stałą opiekę najlepszych specjalistów w branży, którzy nie tylko będą na bieżąco dbać o Twój sklep, ale pomogą w rozwiązaniu wszelkich potencjalnych problemów oraz zapewnią spokój i stabilność, tak potrzebne na drodze do stałego, niepowstrzymanego rozwoju w sektorze e-commerce.